Termes i condicions de venda dels cursos de formació

MODALITAT DE COMANDA I PREU

Els clients i usuaris tenen la possibilitat de realitzar tots les seves comandes des de la pàgina d'Internet: www.acoda.ad. Cada usuari, client o associat de L’Associació de Contractistes d'Obres d'Andorra es declara amb plena capacitat legal per comprar, contractar i utilitzar targetes de crèdit i comptes de Paypal, i que les mateixes tenen fons suficients per cobrir tots els costos que resulten de la compra de cursos de formació a través d’acoda.ad.

Al marcar la casella “Accepto les condicions legals” durant el procés de compra, l'usuari, client o associat declara que accepta plenament i sense reserves la totalitat dels presents Termes i condicions.

Les dades registrades per acoda.ad constitueixen la prova de les transaccions fetes entre acoda.ad i els usuaris, clients o associats. L’Associació de Contractistes d'Obres d'Andorra confirmarà la seva comanda a través de l'enviament d'un correu electrònic.

La informació contractual es presenta en idioma Català.

En els preus dels nostres productes estan inclosos tots els impostos.

Acoda.ad es reserva el dret a modificar els seus preus en qualsevol moment, però els cursos de formació es facturaran sobre la base de les tarifes en vigor en el moment del registre de les comandes (a reserva de la disponibilitat que hi hagi del curs), llevat d'error tipogràfic manifest.

Les imatges que puguin acompanyar els cursos de formació oferts són merament il·lustratives.

Acoda.ad es reserva el dret a rebutjar una comanda de qualsevol usuari amb el qual tingui un litigi.

DISPONIBILITAT

Acoda.ad farà tot el possible per complaure a tots els seus usuaris, clients i associats en la demanda dels cursos de formació. En cas de no disponibilitat del curs després d'haver-se realitzat la comanda l'usuari serà informat, bé per correu electrònic o bé per telèfon del fet, i se li donarà a triar entre cancel·lar la totalitat de la comanda, o bé la modificació de la mateixa inclòs el seu import econòmic.

En el cas que procedeixi a devolució per l’anul·lació de la comanda o per modificació d'aquesta en els termes que estableix el paràgraf anterior, la rapidesa d'aquesta devolució al compte bancari del client dependrà del tipus de targeta bancària utilitzada en la compra i de les condicions de cada entitat bancària.

PAGAMENT

El pagament de les compres s'efectua per targeta bancària. Les targetes bancàries acceptades són: Visa i MasterCard.
En el cas que el TPV (Terminal Punt de Venda) informés de la denegació de la targeta per qualsevol motiu, es cancel·la automàticament la comanda.

SEGURETAT

Per a la seva seguretat L’Associació de Contractistes d'Obres d'Andorra ha confiat en el sistema de pagament mitjançant targeta de crèdit a una passarel·la de pagaments TPV. Les dades bancàries introduïdes són encriptades i transmeses de forma segura als servidors de l'entitat bancària Crèdit Andorrà i, posteriorment, són verificades amb el banc emissor per evitar possibles fraus i abusos.

Aquest procediment d'introducció de dades està garantit per tecnologies d'encriptació i sistemes de protecció avançats.
Només l'entitat bancària té accés a les dades bancàries vinculades a aquests mitjans de pagament, de manera que L’Associació de Contractistes d'Obres d'Andorra no coneix ni registra aquestes dades durant l'operació de pagament ni en qualsevol altre moment.

LLIURAMENT

La comanda de compra que correspon a la comanda estarà disponible a acoda.ad, una vegada que es confirmi el pagament, a partir de l'emissió del correu electrònic. Aquesta comanda de compra original inclou els impostos.

Acoda.ad informarà a l'usuari del lloc on s’impartirà el curs de formació, havent d'especificar el seu domicili, oficina o centre on es realitzarà, a més del telèfon de contacte per disposar en el cas que hi hagués alguna incidència amb el curs.

L’Associació de Contractistes d'Obres d'Andorra es compromet a efectuar la formació de cada curs en els terminis descrits i establerts en cadascun dels mateixos.

L’Associació de Contractistes d'Obres d'Andorra només realitza formacions a Andorra.

Cada curs de formació es considera efectuat en el moment en que s’hagin impartit totes les seves hores, independentment de si els contractants hi han assistit amb regularitat o no.

Les reserves i reclamacions han d'anar dirigides a L’Associació de Contractistes d'Obres d'Andorra per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

DEVOLUCIÓ

Tots els cursos de formació venuts podran ser retornats durant 7 dies comptats des de la data de comanda, d'acord amb les disposicions de la Llei de Comerç Minorista.

Prèviament, l'usuari, client o associat haurà d'indicar la seva intenció per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

L’Associació de Contractistes d'Obres d'Andorra contestarà per mitjà d'un altre correu electrònic especificant les instruccions precises per a la devolució del curs de formació.

Les despeses de devolució aniran a càrrec de L’Associació de Contractistes d'Obres d'Andorra.

El reemborsament en el compte del client com a conseqüència d'aquesta devolució, s'efectuarà en el termini de 7 dies a partir de la resposta afirmativa per part d’acoda.ad.

La devolució no podrà tenir lloc en cap cas si el curs de formació ja hagués començat, independentment de si el client hi ha assistit o no, salvat de justificació per escrit per causa greu.

La devolució dels cursos de formació donarà lloc a un reemborsament igual al preu de compra del curs/os retornat/s.

Tota persona que torni el seu curs de formació rebrà un correu electrònic informant de l'import del seu reemborsament.

GARANTIA

Les garanties i serveis es regiran per la Llei de protecció del consumidor, del 31 de juliol de 1985 (Andorra). D'acord amb aquesta norma, el venedor està obligat a lliurar al consumidor i usuari productes i serveis que siguin conformes amb el contracte, responent davant del seu de qualsevol falta de conformitat. El consumidor i/o usuari té dret a la reparació del producte o servei, a la seva substitució, a la rebaixa del preu o a la resolució del contracte.

RESPONSABILITAT, LITIGIS I LEGISLACIÓ APLICABLE

Acoda.ad no podria considerar-se com responsable de l’incompliment del contracte celebrat en cas de manca de places o força major. En cas de litigi, l'usuari es dirigirà en primera instància a L’Associació de Contractistes d'Obres d'Andorra per obtenir una solució amistosa.

Els Tribunals d'Andorra la Vella (Principat d'Andorra) són els únics competents. S'interpretaran les presents condicions generals de venda en idioma Català i es realitzaran d'acord amb el dret andorrà. Tot desacord que pogués néixer amb motiu de la seva validesa, la seva interpretació o la seva execució es presentarà als Tribunals d'Andorra la Vella, als quals es fa expressament atribució exclusiva de competència.

MODIFICACIÓ DE LES CONDICIONS GENERALS DE VENDA

acoda.ad es reserva el dret a modificar els Termes i Condicions sense previ avís, podent canviar, suprimir o afegir tant els continguts i serveis que es prestin a través del mateix com la forma en què aquests semblin presentats o localitzats en els seus servidors.

Aquests canvis seran acceptats per l'usuari cada vegada que faci efectiva una compra en confirmar el pagament a través de la pàgina acoda.ad.